Bio-Oil remedium na zmiany skórne?

    
  O tym olejku słyszałam wiele  na przestrzeni ostatnich kilku miesięcy, jak nawet nie lat . Pomimo parafiny znajdującej się w składzie, cieszy on się naprawdę dobrą opinią jak i reputacją wśród wielu osób.
  Jego użytkownicy, z tego co wyczytałam w internecie jak i obejrzałam na YT, są zachwyceni jego działaniem. Złoty środek na wiele zmian skórnych,  jak producent nas zapewnia :







Ostatnio jak już do znudzenia powtarzam moja cera płata mi niezłe figle, żyje swoim własnym życiem i strasznie ciężko ją okiełznać,aktualnie walczę z wypryskami i przebarwieniami .



 


Kto używał, kto zna niech koniecznie da znać w komentarzach!Na co wam pomogło, albo i nie?Pozbyło się rozstępów czy nie ?Przebarwienia nadal są, czy odeszły w niepamięć..?
buziaki

Ania





2 comments:

  1. Też jestem ciekawa bo dużo o tym produkcie słyszałam :)

    ReplyDelete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE