Boże Narodzenie we wrześniu

Hej Kochani!
   Dzisiaj szybka notka gwoli zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia.Formalnie według kalendarza mamy jeszcze wrzesień, gdzie dopiero rozpoczęliśmy okres jesienny.Dopiero co wyciągamy płaszcze, botki, apaszki czy szaliki z zakamarków naszych szaf, a tutaj proszę co za zaskoczenie...
 Dzisiaj wędrując pomiędzy sklepowymi półkami Boots'a zauważyłam już porozwieszane dekoracje świąteczne.
  

Co sądzicie o tak wczesnym rozpoczynaniu celebrowania tego okresu ?

buziaki

Ania

9 comments:

  1. Wg mnie to przedwczesne "świętowanie" psuje magie Świąt.

    ReplyDelete
  2. Ja już się przyzwyczaila do tego widoku ;) moje koleżanki z pracy już robia zakupy przed swiateczne :D oczywiście sa angielkami ;P ja nawet jeszcze nie mysle o swietach :P

    ReplyDelete
  3. Ja już po części mam poczynione zakupy świąteczne. Zawsze zaczynam kupować z wyprzedzeniem. Wolę rozłożyć takie wydatki w czasie, więc jak dla mnie pomysł trafiony, nie mam nic przeciwko.

    ReplyDelete
  4. Coraz wcześniej...za granicą to jeszcze tak nie dziwi, ale jak widzę w naszych polskich galeriach ten "trend" to mnie "śmiechawa" bierze bo myślę, że nie jest to najlepszy pomysł do naśladowania. W Stanach najpierw rządzi Halloween a zaraz potem stawiają choinki;)

    ReplyDelete
  5. Ja ostatnio mikołaje w czekoladzie widziałam.

    ReplyDelete
  6. Ja już dziś w biedronce widziałam serwetki świąteczne.

    ReplyDelete
  7. Hej;) Fajny blog ;) Może obserwacja?? Zapraszam Cię na mojego nowego posta, pozdr :*

    http://fashion-crown.blogspot.com/

    ReplyDelete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE