MUA mosaic bronser - tańszy Gurleain terracotta sheer bronsing powder



     Od dłuższego czasu szukałam kosmetyku, którego bez żadnych obaw mogłabym używać każdego dnia. Jak wiecie stosowanie typowego bronzera w moim przypadku może skończyć sie totalną klęską , dlatego sięgniecie po lżejszą wersję, tudzież puder brązujący, jest najbezpieczniejszym krokiem jaki mogę podjąć, ponieważ takim specyfikiem nie zrobię sobie krzywdy ;)
     Oto wśród półek sklepowych drogerii Superdrug'a natrafiłam na nie lada kąsek.


     Fakt, faktem na opakowaniu kosmetyk jest opisany jako "bronzer", jednak mozaika kolorystyczna daje bardziej "cieple" i delikatne wykończenie, bardziej przypominające pudrowe otulenie twarzy z mglistym rozświetleniem dzięki drobinkom.


    Kosmetyk jest świetnym duplikatem pudru od Guerleain, który kosztuje ponad 30 funtów podczas gdy ja za swój z MUA zapłaciłam całe 3 - jest !

 

Kosmetyki MUA od dawna cieszą się duża aprobatą z mojej strony, stosunkowo dobra jakość w przystępnej cenie.
Używałyście kiedyś  MUA ?Dajcie znać jak u Was kosmetyki się sprawdziły.

buziaki
Ania


3 comments:

  1. Piękne są te mapki i skusiłabym się na jedną, gdyby nie zawierały talku, który mnie zapycha :<

    ReplyDelete
  2. ochy i achy, ostatnio miałam lucka i wygrłam kilka kosmetyków MUA, ale chcę więcej! :P

    ReplyDelete
  3. ostatnio coraz bardziej jestem ciekawsza produktów firmy MUA, nie są drogie a wygląd zewnętrzny sprawia wrażenie droższej i zaufanej marki :) Chyba się skuszę na kilka rzeczy ! :)
    Pozdrawiam Angelliet

    ReplyDelete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE