Najlepszy wtorkowy zakup z Primarka



  W ostatni wtorek miałam niecodzienną okazję buszowania w Primarku aka Primanim. Niestety u mnie w mieście tego magnata odzieżwego, który ubiera połowe Wielkiej Brytanii, nie ma,więc każda okazja wyjazdu gdzieś gdzie sklep jest, owocuje szybkim rozeznaniem się w terenie :)
  Tym razem wiedziałam po co jadę. Podczas urlopu w Polsce zepsuła mi się moja ulubiona torebka, która miała na tyle długi pasek, że mogłam sobie ją zakładać przez ramię.Nieduża, niemała w sam raz na esencję rzeczy potrzebnych kobiecie. Od tamtego  czasu minęło już dwa miesiące, a ja nadal nie mogłam nic znaleźć..,aż do teraz :)



   Nigdy nie byłam ogromna miłośniczką 'oversized bags", owszem mam jedną już wysłużoną dużą torebkę z TopShop  jednak do popularnej Zary duużo jej jeszcze brakuje :)
 Nowy nabytek z Primarka  idealnie sprawdzi się podczas jesiennych spacerów,pojemna z efektownym pikowaniem będzie genialnie komponowała się z naszym płaszczem (kto takiego nie ma w szafie ;>?)


Za cenę 4 funtów ,grzechem byłoby przejść koło niej obojętnie i nie kupić !
                                                                                      
    Projekt jest odwzorowaniem typowej saszetki z zamkiem błyskawicznym oraz jeszcze jedną kieszonką z przodu także zasuwaną na zamek czyli prostota i funkcjonalność w jednym :)

Moimi ulubionymi elementami są złote wykończenia.Pomimo, że za złotymi błyskotkami i dodatkami nie przepadam, z beżowym kolorem torebki komponują się idealnie.Sa subtelne,delikatne jednocześnie dodając klasy całości.
       
Która z Was ma już swój typ na jesienne popołudnia :)
buziaki
Ania

8 comments:

  1. Super, lubię takie poręczne i wygodne torby, które mieszczą pół mojego świata

    ReplyDelete
  2. Bardzo fajna torebka :) I cena! ;)

    ReplyDelete
  3. Hej, właśnie powstał nowy projekt Wschodzące Gwiazdy, który ma na celu stworzenie "bazy" blogerów w blogosferze, poprzez prezentację blogów w wywiadach.
    Jeśli jesteś zainteresowany/a współpracą bądź udziałem w projekcie to zapraszamy na wschodzace.blogspot.com - tam znajdziesz wszystkie informacje.

    Pozdrawiamy :)

    ReplyDelete
  4. Hej, mam prosbe tak wgl. z innej strony .Mo glabys wrzucic zdjecia/opowiedziec jak tam Twoja skora po takim czasie od depilacji laserowej? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nakręciłam na ten temat filmik kochana,odsyłam tam :)

      Delete
  5. Hej, mam prosbe tak zupelnie z innej strony-moglabys wrzucic zdjeica/opowiedziec jak tam Twoja skora po takim czasie od depilacji laserowej?

    ReplyDelete
  6. Świetny post , z niecierpliwością czekam na kolejny. Tymczasem zapraszam również na mojego, raczkującego bloga. :)

    http://worldbyally.blogspot.com/

    Ola xx

    ReplyDelete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE