Nowy Zapach w Domu


   Fanatyczką świeczek jestem - to fakt, a w szczególności tych na bazie wosku sojowego, jednak palenie ich nie jest jedyną formą, która wprowadza osobliwą woń i nastrój w mieszkaniu. 
  Jestem także ogromna fanką dyfuzorów zapachowych, które w ostatnim czasie stały się naprawdę popularne.
  Kolejnym łupem jaki zdobyłam jest dyfuzor z The Body Shop'u o zapachu granatu i maliny.

                           


The Body Shop ma to do siebie, że jest wyczuwalny na przysłowiowy kilometr.Zapachy wydobywające się ze sklepu uderzają w nas niczym zapach kolorowych pudrowych  cukierków sekundę po sięgnięciu do paczuszki (dokładnie pamiętam ten zapach i smak z dzieciństwa :)!).Z The Body Shop'em jest tak jak z Lush'em wejdziesz do środka i głupiejesz, nie wiesz za co masz się zabrać jako pierwsze !
 W myśl intensywnie pachnących  kosmetyków, które miałam okazje do tej pory wypróbować, postanowiłam wypróbować także ich linę zapachów do domu i tym sposobem wybrałam taki oto dyfuzor.


Za 125 ml zapłaciłam 13,50 z 10% zniżką ( karta stałego klienta poszła w ruch, a co ;P).Jak moja radość po dumnym umieszczeniu nowej ozdoby w centralnej części pokoju pojawiła się w ciągu kilku sekund, tak samo szybko znikła następnego dnia :/
Niestety dyfuzor nie pachnie tak intensywnie jak tego bym chciała, szczerze powiedziawszy te z AmbiPur czy AirWick do kupienia w zwykłych supermarketach za niewielka cenę wydzielają mocniejszą woń jak ten przedstawiony na zdjęciu. Na nic się zdało czekanie przez kilka dni oraz przekładanie pałeczek.
Ogromna szkoda, ponieważ zapach jest naprawdę interesujący a buteleczka jest fajnie wyprofilowana.

Fiolka skończyła w łazience jako odświeżacz do powietrza :/  i nawet tam, gdzie pomieszczenie jest trzy razy mniejsze jak pokój - zapach jest bardzo anemiczny.
Podsumowanie - rozczarowanie, niestety, ale jestem na nie..:/
Jakie są Wasze ulubione formy "pachnidełkowania"waszego lokum :)? Koniecznie dajcie znać :)

Buziaki
Ania

0 komentarze:

Post a Comment

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE