Maybelline po raz kolejny na moich ustach :)



   Nie od dziś wiadomo, że firma Maybelline jest jedną z moich ulubionych marek dostępnych w drogeriach kosmetycznych. Dobra jakość - adekwatna do ceny - czyli dla mnie zestawienie doskonałe.
    Ich produkty do ust, czy byłyby to błyszczyki czy pomadki, zawsze spełniały moje oczekiwania,więc kiedy ostatnio z półki sklepowej "łypaly" na mnie piękne kolory z serii Colorsensationalpearls, nie mogłam się oprzeć aby nie przygarnąć chociaż jednego egzemplarza.

                           


 Genialny "nudziak" z delikatną perłową poświatą,idealny na każdy dzień jak i na zjawiskowe wieczory z tradycyjnym "smokey eye";)

 


      Ładnie pachnie i zostawia delikatna perłową poświatę na ustach  plus nawilża moją wierzchnia warstwę skóry na ustach jestem na TAK !!!


   


Maiłyście już okazję przetestować?Ja swój egzemplarz kupiłam w Boots'ie :)
buziaki

Ania

4 comments:

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE