TAG : List do Świętego




  Nastrój świąteczny dosyć solidnie zakorzenił się już w mojej głowie. Zawsze kiedy wracam z pracy oglądam genialnie ozdobione witryny sklepowe i myślę co komu mogę kupić na prezent.W kwesti podarunków świątecznych zawsze myślimy i innych :co im się spodoba, co im się przyda (osobiście nie lubię dostawać niepraktycznych rzeczy, które tylko stoją i zbierają kurz :/, dlatego staram się wybrać coś co będzie używane) natomiast dzisiaj stanę się egoistką i będę myślała tylko o SOBIE :).
  Dalsza część będzie miała formę listy życzeń do Świętego , gdzie pokażę Wam moje wymarzone i wyśnione prezenty świąteczne :). Niektóre mogą się wydać absurdalne, bądź niebotycznie drogie, ale hej, za chwile Święta mogę pomarzyć, a poza tym byłam naprawdę dobrą dziewczynką przez cały rok ;)

Drogi Święty 

Od dawna marzy mi się nowy zegarek, ten od GUESS'a w kolorze rose-gold  pięknie zdobiłby mój nadgarstek






Moja bransoletka z PANDORY od dobrych kilkunastu tygodni  błagalnie patrzy na mnie dopraszając się o kolejna zawieszkę, może któraś z tych ..? 




                             



   Drogi Święty nowy sprzęt do nagrywania także by się przydał, dobrze wiesz, że od dawna choruję na  CANON'a 600D




  Kochany Święty, zrezygnuję z perfum - mam ich mnóstwo, na poczet tego oto zniewalającego waniliowego sufletu do ciała Laury Mercier , który niebiańsko pachnie i sam w sobie może robić za perfumy/czy wodę toaletową ze względu na swój intensywny zapach: 


Świąteczną kolekcję z LUSH'a , gwarantuję, że jak zobaczysz sam sobie kupisz :D !




       Kosmetyki do pielęgnacji cery Elemis  - jestem ciekawa, czy rzeczywiście są takie cudowne jak inni opisują , może Ty kiedyś testowałeś ;) ?





  Moją,  jak na dzień dzisiejszy, dosyć ubogą kolekcję, z chęcią wzbogaciłabym o  Shimmer Brick  od Bobbi Brown

...a dla domu dyfuzor Jo Malone o zapachu genialnej kombinacji zapachowej limonki, bazylii i mandarynki 

                  iPada mini żebym była w ciągłym kontakcie z widzami i czytelnikami :)




O wakacjach też wspomnę, niekoniecznie w przyszły roku, kiedyś,jak już się zdecydujesz, poproszę o all inclusive na Malediwy ,domek nad wodą mile widziany ;)


     
I na sam koniec.., skromnie, ale najszczerzej...Zdrowia i szczęścia, ponieważ bez nich..,żadna z powyższych rzeczy nie ma sensu :)








Na tym zakończę moją wyliczankę , jestem ciekawa co znajdzie się na Waszych listach w tym roku :)

Teraz druga część postu,oto lista osób, które Taguje no napisania podobnej notki :) :

      🌲 callmeblondeee  KLIK
      🌲 hungerforbeauty KLIK
      🌲  theoleskaaa KLIK
      🌲 powiewinspiracji KLIK
      🌲beautyness KLIK
      🌲notyourordinarylookbook KLIK
      🌲  mojzakupoholizm KLIK
      🌲  xbebe18  KLIK
       I wszystkich tych, którzy mają ochotę napisać ten TAG !
 buziaki 
:)
Ania

5 comments:

  1. Jaki ciekawy TAG :D
    Nie dziwię się, ze na ten aparat chorujesz, sama bym taki chciała:)

    ReplyDelete
  2. Jeeju, ten zegarek z Guess'a jest przepiękny. A shimmer brick także chętnie bym przetestowała ;)

    ReplyDelete
  3. zegarki w kolorze rose gold też mi się podobają :)

    ReplyDelete
  4. Piękna lista zachciewajek! Kochana, dziękuję za "otagowanie", z miłą chęcią napiszę taką notkę ;) Pozdrawiam, Anita

    ReplyDelete
  5. Aniu, piekny zegarek!:) Mam nadzieje, ze Swiety sie spisze i Ci go przyniesie:))) Reszte podarunkow takze:P Dziekuje za otagowanie:*

    ReplyDelete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE