A jednak lubię!

   Jakis czas temu w jednym z moich filmików wspominałam Wam o kupnie kremu do rąk Soap&Glory "Hand Food". Kosmetyk nie powalił mnie jakoś wybitnie w kwestii zapachowej, kiedy kupiłam go po raz pierwszy, i pewnie samego bym nie kupiła drugi raz,  jednak, że była promocja w drogerii (o ile pamiętam kup jeden a drugi w połowie ceny)pomyślałam, że dam mu drugą szansę.
  Jak my sami ewoluujemy, zmieniamy, się, dorastamy tak i mój stosunek do tego kremu także uległ zmianie.
                                


  W tubce mamy zamknięte masło shea, olejek makadamia oraz "marshmallow" ( do czego zbytnio nie jestem przekonana, bo i jak tu zamknąć ptasie mleczko w tubce i jeszcze uczynić z niego kosmetyk..?) Jego lekka, jednak treściwa konsystencja bardzo szybko wchłania się w skórę, pozostawiając kojące uczucie nawilżenia,bez tłustej powłoki.






   Zapach kojarzy mi się z klimatem lat 60-tych, może to jest dziwny tok myślenia, ale często, gęsto socjalizuję opakowanie plus zapach z  jakimś okresem w dziejach ludzkości (podobnie mam z firmą Benefit heh) też tak macie ?
  Mówi się, że każdy zasługuje na drugą szanse,wiec czemu by jej także nie dać kosmetykom :) ? I powiem tyle : naprawdę ciesze się, że ten kremik taką dostał ode mnie - tym razem strzał w dziesiątkę!


    Byłyście kiedyś w podobnej sytuacji?Dajcie znać!
Buziaki
Ania

5 comments:

  1. Właśnie po raz drugi dałam szansę różowi Hervana z Benefit. Musiał odleżeć trochę w szufladzie, żebym szczerze doceniła i jego kolor i to jak prezentuje się na moich policzkach.
    Na temat Twojego kremiku się nie wypowiem, bo nie miałam z nim do czynienia. Jednak z tego co widzę po opiniach, to różnie bywa z tą firmą. Jedni za nią szaleją, inni twierdzą że przereklamowana ;)

    ReplyDelete
  2. ja uwielbiam peelingi soap! z kremami do rąk nie miałam styczności, nie zdradzę jednak balsamów Pat&Rub, drogie, ale tak skuteczne, że warto wydać parę groszy więcej! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiele dobrego o nich slyszalam,wiec juz laduja na mojej "chciejliscie" z PL !

      Delete
  3. Kremu nie mialam ale z S&G lubiny sie srednio. Peeling byl super masla I clean on me pachna za bardzo perfumowo. Zuzywam zel do kapieli I zuzyc nie moge... a juz mnie wkurza

    ReplyDelete
  4. Nic nie miałam nigdy z tej firmy, ale jestem bardzo ciekawa tego kremu, chociaż ostatnio znalazłam już swój ideał :D

    ReplyDelete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE