Piątkowy wieczór w moim wydaniu

Wreszcie mamy upragniony weekend.Po całym tygodniu pracy każdemu należy się chwila wytchnienia i odpoczynku,chwila wrzucenia na luz...
Jakie macie plany na spędzenie tego czasu?Oto jak owy czas będzie wyglądał w moim wydaniu :

Dobre czerwone wino, tak do sączenia i relaksu.Ostatnio zdradziłam moje ukochane rose i pije teraz czerwone - Merlot przoduje!

...i  dobry film :) 
Kiedy byłam młodsza na samą myśl o oglądania horroru - dostawałam spazmów(aaajć!).Teraz czasy się zmieniły, dorosłam i na dzień dzisiejszy to jest moja ulubiona kategoria filmowa!Faza na całego!Każdy jeden oglądany w ciemnościach jeszcze bardziej pobudza wyobraźnie i podnosi napięcie :)
Tylko, który wybrać?Tyle propozycji! A może maraton przez całą noc :) ..?

Demony (The devil's inside) 
Dom w głębi lasu (The cabin in the woods)

Sierota (Orphan)

Dark Skies,Ostatni egzorcyzm:część 2

                                     


The last exorcism 2 (Ostatni egzorcyzm:część 2)

Który byście wybrały?A jeśli horrory nie należą do waszych ulubionych, jaki film możecie polecić?
Buziaki
Ania



6 comments:

  1. Wybrałabym pierwszy i ostatni. Te akurat mi sie najbardziej podobały z tych wszystkich. dark skies był troche nudnawy

    ReplyDelete
  2. Ja po horrorach mam problemy ze snem :) Ale wino piję, ostatnimi czasy grzane :) Przy okazji zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu. Dow wygrania aż 3 zestawy kosmetyków Mythos!

    ReplyDelete
  3. osobiście nie lubię horrorów, ale pierwszy z Twoich typów polecam, obejrzałam i naprawdę dobry!

    zapraszam http://fredzianke.blogspot.com/ ;)

    ReplyDelete
  4. nie lubię horrorów ;)
    Zapraszam do mnie :)
    http://plotki-plotki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Dzień dobry
    Niestety nie znalazła na stronie adresu e-mail.
    CHciałabym zaprezentować informacje na temat różnych możliwości współfracy reklamowej.
    Zapraszam do kontaktu na: kontakt@blog-media.pl, zaznaczając jakiego bloga dotyczy wiadomość:)
    Pozdrawiam serdecznie
    Magdalena

    ReplyDelete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE