Spotkanie vlogersko-blogersie w Londynie - szczegóły


Do naszego spotkania pozostało już dosłownie kilka dni dlatego jak obiecałam podaję dane szczegółowe miejsca i godziny:

Centrum Handlowe Westfield Stratford City
       Przy sklepie Marks&Spencer (przy stacji)
            Godzina 12:00 !!!


Plan działania : Lunch,pogaduchy o dosłownie wszystkie i kto wie może wspólnie zakupy :) ?
Zapraszam z  NYOL Klik BAbyJaneHudson Klik i OhFaciq  Klik wszystkich chętnych!

Buziaki i do zobaczenia na miejscu ;)!
Ania

5 comments:

  1. Proszę nie zostawiać komentarzy służących do autopromocji blogów bądż stron personalnych. Wszystkie wiadomości zawierające takie treści - będą kasowane.

    ReplyDelete
  2. Ale wczesnie, ale moze i dobrze. Buzka do zobaczenia

    ReplyDelete
  3. ojjj szkoda. ze nie wiedzialam wczesniej :( jutrzejszy dzien mam juz zaplanoway, a chetnie bym do Was dolaczyla! u nas spotkanie w przyszly piatek, moze masz ochote? Zapraszamy :) i milo wiedziec, ze kolejna londynska blogerka :) pozdrawiam x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeju z ogromną przyjemnością,ale ja w piątek nie dam rady dojechać do Londynu :(,jeśli chodzi o spotkania to tylko mi zostają weekendy :(,ale mam nadzieje,że jeszcze będzie okazja :)

      Delete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE