Top 10 zapachów dla NIEGO

     Do Walentynek coraz bliżej, w sklepach już rozpoczęło się szaleństwo czerwonych serduszek i bombonierek.Pomimo, że nie należę do osób, które iście dostojnie celebrują ten okres, z myślą o tych z Was, które to robią postanowiłam napisać ten post :) 
  Dla mnie nie ma nic bardziej przyciągającego i elektryzującego jak nieziemski zapach faceta.Oczywiście nie chodzi mi tutaj o typ przepoconego mięśniaka stojącego z puszką piwa, ale typ kogoś kto poprzez swój zapach mówi : "Dbam o siebie" - nie mylić z typem narcyza.
    Jako, że moją słabością od zawsze były i są wszelkiego rodzaju zapachy, dziś przedstawiam Wam "TOP 10" zapachów dla... Niego, wrrrr (kolejność przypadkowa :))
  Nie będę tutaj bezwiednie kopiowała "górnych(bla), środkowych(bla bla) i dolnych(bla bla bla)" nut zapachowych(ktoś w ogóle zwraca na to uwagę?!)), ponieważ mało która z nas o to dba - ma ładnie pachnieć i już!
    Zaczynamy!

                                                              Chanel "Bleu de Chanel"



Mój "must have" każdego mężczyzny!Zapach świeży, dystyngowany, zdecydowany ale przy tym sportowy i energetyczny   dla faceta dynamicznego i pewnego siebie, znającego swoja wartość. Mój typ ostatnich miesięcy!


Avon "Full Speed"

Jest to pierwszy zapach za sprawą, którego zwróciłam uwagę na przeciwną płeć :) Niedrogi, odzwierciedlający porywczą i szaloną (w granicach zdrowego rozsądku;P)stronę faceta.Ryzyko i działanie impulsywne pod wpływem chwili, szaleńcze porywy, podnoszące adrenalinę w ciele każdej dziewczyny!

                                                                Kalvin Klein :"Men"


            Zapach "z pazurem", ostre, pieprzne (bez skojarzeń mi tu proszę yhmmm!) sprawiają, że ciężko jest się skupić na samej osobie, która ma go na sobie.Zapach dla dystyngowanego faceta zarówno na dzień jak i na wieczór :)

Paco Rabanne "ultraviolet man"

Elektryzujący, zniewalający zapach!Poznany dzięki mojemu braciszkowi :) Męski jednak jeszcze nie "dojrzały zapach".Lekko pudrowy z wyczuwalną delikatną nutka przytłumionej wanilii i świeżości.Ciekawa kąpozyja. Typ mężczyzny?Zdecydowany, opanowany, stanowczy jednak jeszcze nie do końca gotowy na ustatkowanie się.

David..,David,David,David...Masz coś w sobie... "Homme"

Tak jak z wiekiem jego postać jest dla mnie coraz bardziej atrakcyjna tak i ten zapach...Musiałam dojrzeć aby mi się spodobał. Ostre, zadziorne akcenty mogą na początku przyprawić nas o świdrowanie w nosie czy kichanie,  jednak już po kilku chwilach myślicie : "hmmm coś w tym jest!"

Giorgio Armani "Acqua di Gio"

Poddaje się!Ręce same lecą w dół! Świeży, morski, krystalicznie czysty zapach z odrobina rozmarzenia...


Ach nie mogę przeżyć, że nie ma go w Wielkiej Brytanii! Str8 "oryginal"
Kwintesencja dorastajacego chłopaka, ale nie tylko!Dynamiczne i przyciągające nuty delikatnie ciągną się "za nim" - odwracacie się : "co się właśnie ze mną stało..?"Ciepły i otulający zapach w sam raz na wieczorne wieczory spędzane w kameralnym towarzystwie, aż się chce wtulić w tą koszule!

Chanel "Allure homme Sport"

Nazwa sama mówi za siebie :SPORT - świeży (nie mylić z morskim), delikatny ale dobrze akcentujący swoją obecność zapach, odpowiedni dla każdego w każdym wieku!


 Calvin Klein "CK one"

...i pomimo, że zapach deklarowany jest jako "unisex" czyli DLA NIEJ i DLA NIEGO, stanowczo bardziej podoba mi się na NIM. Jest to pierwszy zapach na świecie, który był specjalnie wyprodukowany dla obu płci.Otrzymujemy tutaj świeżo - cytrusową kompozycje w sam raz dla faceta, który dopiero zaczyna swoją przygodę z zapachami - uwierzcie mi, czas przez który ten zapach utrzymuje się w najwyższych rankingach, mówi sam za siebie!

Avon X-series "Rush"
Ok, zwolenniczką słodkich zapachów na NIM nie jestem, ale tutaj zrobię mały wyjątek.Zapach sprawdzony w katalogu, pocierając pachnącą stronę nadgarstkiem, już mnie zaintrygował, a w rzeczywistości o-bez-wła-dnił!Tak - słodki, ale jednocześnie ciekawy i nieduszący, nadaje się także do wieczornego przytulania ;) 

Jakie są Wasze ulubione zapachy męskie?Dajcie koniecznie znać!
Buziaki
Ania

1 comment:

  1. Proszę nie zostawiać komentarzy służących do autopromocji blogów bądż stron personalnych. Wszystkie wiadomości zawierające takie treści - będą kasowane.

    ReplyDelete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE