Za darmo od L'Occitane

  Wszyscy lubimy promocje, każda okazja kupienia czegoś z rabatem sprawia, że buźka nam się uśmiecha :), ale od promocji jeszcze bardziej lubimy otrzymywać nie płacąc nic :)
   Firma L'Occitane na swoim Facebook'owym profilu taką ma właśnie niespodziankę dla wszystkich klientów.  Promocja trwa do 14 -ego lutego  więc macie jeszcze czas aby zgarnąć swoją paczuszkę.
  W zestawie kosmetycznym znajdują się 3 mini wersje kremów do rąk zapakowane w uroczą skarpetkę z logo firmy:







 Kremy do rąk tej firmy od dawna mnie ciekawiły - ale zawsze powstrzymywałam się od kupna ze względu na cenę :( Dlatego tym większa jest moja radość kiedy mogę coś przetestować i jeszcze za to nie płacić - me like it :)
Używałyście kiedyś?Który przypadł Wam do gustu?
Dziś przed snem na pierwszy rzut idzie tubka z mlekiem migdałowym :)
Buziaki

Ania

4 comments:

  1. Ojj bardzo by mi się przydały takie kremy :) Niestety jeszcze nie jestem ich klientką ale pewnie nie długo to się zmieni :)

    ReplyDelete
  2. Miałam kilka ich kremów i wszystkie spisywały się świetnie :)

    ReplyDelete
  3. Fajne te kremiki, ale ich ceny regularne powalają ;/

    ReplyDelete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE