Różowy arbuzek od Flormaru

Jak dobrze wiecie w ubiegłą sobotę oficjalnie zakończyłam urlop w Polsce, który także obfitował w delikatne wariactwo zakupowe.W ostatnim poście przedstawiłam Wam migawki z mojego pobytu KLIK , a dziś chciałabym się podzielić z Wami jednym łupem, który szczególnie zaskarbił sobie moje serducho.


  Lakier nr 408 z Flormaru jest nieziemskim soczystym ni to różowym, ni to malinowym kolorkiem  -  powiedziałabym bardziej arbuzowym - jako, że takie właśnie było moje pierwsze skojarzenie kiedy go wybrałam. Odcień idealny na wiosnę jak i lato, kolor nie jest żarówiasty, ani też pastelowy, nie zawiera drobinek, a i tak efektownie błyszczy się na naszych paznokciach.






Lakier płynie rozprowadza się po płytce paznokcia nie pozostawiając charakterystycznych smug. Potrzeba dwóch warstw aby uzyskaćefekt pełnego krycia pazurka.Malowanie nie zajmie nam więcej jak kilka minut z uwagi na bardzo szybkie wysychanie kosmetyku - nie potrzeba tutaj żadnych "top kołtów":)))


Za 10 zł , które musimy wydać w zamian za fiolkę otrzymujemy całkiem dobrą jakość produktu. Dobrze naniesiony na paznokcie utrzyma się bez odpryskiwania co najmniej  4 dni ciesząc nasze oko pięknym zdrowym blaskiem.
Szczególnie polecam go dla tych z Was , które mają nierówna płytkę paznokcia - dobrze poradzi sobie z lekkimi bruzdami pozostawiając nasze paznokcie gładkie prawie jak spokojna tafla wody.


Kupiłam jeden na wypróbowanie i zdecydowanie podczas kolejnego urlopu w Polsce zaopatrzę się w kilka kolejnych egzemplarzy!Następny wypoczynek w kraju spędzę jeżdżąc pomiędzy Krakowem i moim rodzinnym miastem - Pionkami, jeśli wiecie, dajcie koniecznie znać gdzie w tych miastach są stoiska tej firmy :)

Buziaki
Ania  

6 comments:

  1. bardzo mi sie podoba ten kolor, ale tutaj jest dosyc slaby dostep do Flormaru, wiec poszukam w innych markach:))

    ReplyDelete
  2. Świetny kolor, idealny na ciepły okres :)

    ReplyDelete
  3. Kolor swietny. Slicznie wyglada na paznokciach. Na wiosne/lato jak znalazl:)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE