...i ja dzieckiem kiedyś byłam też..:)

Pierwszy dzień czerwca, co to oznacza?Dzień dziecka!Każdy z nas kiedyś był mały, każdy miał swoje humory i pewnie nie raz dał rodzicom w kość. Każdy chociaż raz wpadł na absurdalny pomysł, którego skutki były opłakane (patrz ja wspinająca się po siatce drucianej w drewniakach w pogodni za kotem).
Wywodzę się z pokolenia gdzie nie było komputerów, nie było internetu, telefonów komórkowych , a konsole do gier dopiero nabierały rozpędu (kto pamięta Pegazusa :D?), nie był "pendriv'ów", płyty CD dopiero wchodziły na rynek a a muzyki słuchało się z kaset. Zabawy w chowanego,w podchody, w państwa i miasta na piachu,granie w gumę czy w klasy, zabawa w sklep i handel kamieniami jako ziemniakami ;) - to był mój świat.
Niestety te czasy nie wrócą, ale na szczęście wspomnienia nadal żyją. Poniżej przedstawiam małą mnie, kiedy świat jawił się w zupełnie innych barwach :)



Wszystkiego najlepszego dla wszystkich szkrabów na świecie, dla tych małych, większych i  tych dorosłych także (ponieważ gdzieś tam głęboko w każdych siedzi maluch;) )
                                                    Buziaki
                                                     Ania

7 comments:

  1. Jak ten czas szybko leci, z każdym dniem tworzymy nową historię :)

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. A popatrz co ze mnie teraz wyrosło xD

      Delete
  3. Ja też pamiętam, te czasy bez internetu, kiedy to całe wakacje spędzało się na dworze, a największą karą był deszcz, bo wtedy trzeba było zostać w jakże nudnym domu. Pamiętam bajki, które babcia puszczała mi na kasetach video, bez jakości hd, za to z jakże pięknym przesłaniem. Nudę zabijałam rysując i szkoląc się w tym fachu, a nie całymi dniami siedząc na facebooku. Nie jestem jakoś specjalnie i bardzo dorosła, jednak te czasy pamiętam. Uważam, że mimo tej pełnoletności nadal mam w sobie trochę tej małej Adusi, dzieciaka, którym zawsze poniekąd będę.
    Pozdrawiam :) adaszwarc.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. uwielbiam oglądać stare zdjęcia :))

    ReplyDelete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE