Nowe włosy w całej okazałości

Troszkę późno piszę notkę na ten temat, ale do zrobienia dobrych zdjęć z fajną stylizacją musiałam poczekać kilka dni.Takie zdjęcia muszą być z całą pewnością dopieszczone  ,więc warto było poczekać na odpowiednie światło, fryzurę, czas i moment (uf dużo tego!).Los moich odrostów opłakiwałam już od kilu tygodni i dziwię się sobie, że pomimo takiej "rozpaczy" tak długo zwlekałam z doprowadzeniem ich do porządku, ale jak powiadają "lepiej późno niż wcale" si :)?


Fryzjerka miała się zająć tylko i wyłącznie odrostami, jednak, że pierwsze farbowanie odbywało się w innym miejscu, dziewczyna nie wiedziała jakie materiały były użyte na mojej głowie,  więc aby kolor był jak najbardziej zbliżony do tego co miałam do tej pory - proces zmienił się w bardziej skomplikowany.Na początku trzeba było rozjaśnić  te partie, które wcześniej były potraktowane rozjaśniaczem , a następnie dopiero nanieść farbę na resztę, aby kolory płynnie przez siebie przechodziły i nie miały widocznych granic, stąd też na mojej głowie pojawiły się jeszcze jaśniejsze refleksy.Pofarbowanie samych odrostów wiązałoby się z użyciem tylko i wyłącznie farby co wytworzyłoby mi na głowie widoczna ścieżkę Włuczykija , a pasemka zaczynałby się dopiero pięć centymetrów od skóry  - ogromne faux pas.
Po 2.5 godzinach z krzesełka zeszłam z takim oto końcowym efektem koloryzacji 

Jak Wam się podoba :)?
Buziaki


7 comments:

  1. Szacunek dla fryzjerki- super!

    ReplyDelete
  2. Idealnie. Pasują ci takie kolorki:)

    ReplyDelete
  3. Ładnie, ale wolę Cię w ciemniejszej wersji :)

    ReplyDelete
  4. ale cudowne masz te wlosy, moim zdaniem lepiej na drugim zdjeciu w tym jasniejszym odcieniu, chociaz w obydwu ladnie! obserwujemy? ;>

    ReplyDelete
  5. bardzo ładny kolorek! :)

    ReplyDelete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE