Wyprzedaż w Pandorze !

Przestałam w końcu walczyć i uległam.., najprościej w świecie zabrakło mi sił na dalsze stawianie oporu.Jak wiecie, bądź nie ;), w UK ruszyła ogromna wyprzedaż wiosenna, pomimo, że trwa dopiero kilka dni ceny spadły już do - 50 %.
Wielkie obniżki owładnęły Pandorę także. Przyznam , że od kiedy Pandora jest u mnie w centrum handlowym jeszcze nigdy mi się nie przydarzyło widzieć TAM obniżek cen ( nawet tych poświątecznych), a wierzcie mi mój nos ląduje w szklanej witrynie za każdym razem kiedy przechodzę koło sklepu.
Czuje się więc w małym stopniu usprawiedliwiona tym małym wydatkiem - ponieważ bez takiej okazji - jak sobie obiecałam- moja noga tam nie postanie (powściągliwości zakupowej  ciąg dalszy ) !
Koralik, który dzisiaj przywędrował ze mną do domu jest w kształcie czterolistnej, koniczyny i jest tym z rodzaju "dyndających".



Jest wykonany ze srebra,gdzie każdy liść jest wykończony czerwoną emalią.Wyrazisty kolor momentalnie przykuwa oko.Cena spadła z 35 funtów na 19 - i jak tu przejść obojętnie obok?


Zawieszka idealnie wpasowała się w towarzystwo nowych znajomych :)


Jak myślicie dokupić jeszcze więcej "czarmsów", czy takie zestawienie w zupełności wystarcza?Promocja nie będzie trwała wiecznie !
Buziaki
Ania

7 comments:

  1. Ja bym dokupila dwa elementy, ale nie wiszace

    ReplyDelete
  2. super zawsze chciała pandore mieć :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja od jakiegoś czasu przyglądam się także marce Tous !

      Delete
  3. Marzy mi się własne pandorkowe cacko ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kosztowne hobby,ale od czasu do czasu można sobie pozwolić na chwile luksusu :)

      Delete
    2. W końcu jesteśmy tylko kobietami :) hihi

      Delete
  4. The pendants are so adorable! Lovely blog. <3
    Mind to follow each other? Let me know. :)

    http://tasiawijayanti.blogspot.com/
    xx

    ReplyDelete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE