Home decor - ozdabiamy przestronną ścianę tanim sposobem

Post ten miał się ukazać w piątek, jednak że niestety prace nie zostały ukończone na czas (co zdarza się w wielu branżach) dziś oficjalnie oświadczam, że kunszt mojej inwencji twórczej się zakończył i efekty końcowe są gotowe do zaprezentowania :)



Od kiedy moje mieszkanie zostało odmalowane poczułam przeogromną potrzebę zmiany wystroju ścian.Wszystko co do tej pory zdobiło moje cztery kąty znudziło mi się totalnie i pragnęłam czegoś nowego co sprawi, że duch domu na nowo odżyje i nabierze nowych barw....
Poszukiwania miały miejsce w sklepach.., u znajomych.., w internecie...Gdzie tak do końca nie byłam przekonana co tak naprawdę w pełni mnie uraczy, co da mi poczucie spełnienia i satysfakcji...


Szukałam.., szukałam i...nic...Do momentu kiedy zaczęłam wertować inspiracje na Pinterest - platforma ta, jest kopalnią przeróżnych pomysłów, inspiracji, które mogą wam pomóc w znalezieniu tego czego aktualnie chcecie (też tam jestem!KLIK ) od DIY, poprzez gotowanie, pieczenie, ciuchy, dekorowanie, fryzury, make up i wiele innych !


Znalazłam kolaż który zainspirował mnie do stworzenia mojej własnej kompozycji z..,tekturowych rolek po papierze toaletowym czy ręcznikach kuchennych!!!


Co będzie nam potrzebne:

1. Rolki tekturowe
2.Nożyczyczki i spinacze biurowe
3.Farba dowolnego koloru
4.Dodatkowe elementy dekoracyjne według uznania
5.Klej ( ja użyłam tego do drewna, który rewelacyjnie się spisał!)
6.Tasma dwustronna do przylepienia pojedynczych elementów.


W zależności jaki efekt  "wypukłości" chcemy uzyskać tak tniemy naszą rolkę, tutaj użyłam 5mm odstępów. Następnie na każdy pocięty kawałek naniosłam niewielką ilość kleju, co pozwoliło mi uformować coś na wzór pięciolistnego kwiatostanu.



Wszystkie elementy, albo mocno ściskałam, bądź "spinałam" spinaczami biurowymi, aby wszystkie części dobrze przywarły do siebie -  dobrze połączone detale są kluczem do prawie idealnego sukcesu (bo ideały nie istniej ;>)



Kiedy wszystkie elementy są gotowe możecie je połączyć w dowolny wzór aby komponowały się z wnętrzem pomieszczenia, bądź możecie, przy użyciu jakiejkolwiek farby pomalować je na kolor, który Wam odpowiada.Tutaj użyłam próbki Dulux oraz zamówionych na Ebay'u motylich motywów 3D.



 Elementy zieleni połączone z brązem tworzą świetne zestawienie (nie od dziś wiadomo, że uwielbiam kolory ziemi!) 



W zależności od tego jak dużą przestrzeń macie do udekorowania, dobrze dobierzcie ilość potrzebnych rolek.Mój projekt jest na tyle luźny, aby pozwalał mi na dodanie kolejnych elementów w razie "zmiany decyzji na coś bardziej rozległego" :)




Jak Wam się podoba efekt końcowy?Dajcie koniecznie znać !Moi znajomi są oczarowani!


Buziaki


Ania


12 comments:

  1. Pomysl swietny ale ja nie mam cierpliwosci do takich robotek :)

    ReplyDelete
  2. ej! wygląda super, ale czy nie boisz się zę zaraz się zakurzy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. wszystko kochana kiedys sie zakurzy,gdybym patrzyla na calosc pod tym wzgledem,mialabym gole sciany,a pewnie i i na to jakis sposob zwalczania znajde :),buziaki

      Delete
  3. boskie :D akurat myślę jak urządzić moje pierwsze mieszkanie do którego przeprowadzam się za niecały miesiąc. już widzę to na mojej ścianie :D tylko teraz pytanie - jak to zawiesiłaś? małe gwoździe? taśma?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje :) mam jeden glowny gwozdz wpiby w sciane na ktorym zawiesilam zestawienie aby bylo rowno ustawione,nastepnie na kilku innych kwiatkach przykleilam tasme dwustronna ktora podtrzymuje calosc na scianie ,tak samo zrobilam z pojedynczymi kwiatkami - tasma dwustronna x

      Delete
  4. Ciekawe bardzo ;) I pomysłowe!

    ReplyDelete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE