Listopad w moim telefonie


Ostatnio wręcz nagminnie wertowałam posty ukazujące okiem telefonu jak innym minął  ostatni tydzień czy nawet cały miesiąc.Jako, że powoli wracam do blogosfery postanowiłam, że to będzie dobry materiał na zasilenie zacnego grona takich osób i przesłania Wam kilku zdjęć, które pokażą  jak JA spędziłam listopad :)



Razem z ubiegłym miesiącem przywędrowały do nas zimne dni, co prawda nie mogą się równać z tymi w kraju, jednak i tak dały nam popalić na niektórych częściach ciała (czapa na głowie była MUST!)
To jest właśnie ten czas kiedy magia palących się świeczek w przytulnym kąciku pokazuje swoja potęgę najmocniej.Lekko skaczący płomyk nie tylko mnie uspokaja, ale wytwarza niesamowitą atmosferę w pomieszczeniu.
Udzielił mi się także świąteczny klimat, zawieszone na karniszu światełka wytwarzają bardzo osobliwą aurę,w połączeniu z kawałkiem fauny na parapecie tworzą całkiem interesujące zestawienie !


Świąteczne dekorowanie ruszyło pełna pompą już na początku miesiąca.Centra handlowe, wystawy sklepowe, całe miasto migocze tysiącami światełek w przeróżnych kolorach i wzorach. Nawet mój kaktus, który pierwsze pączki powinien wypuścić dopiero w połowie grudnia - poczuł świąteczny klimat i zakwitł kilka tygodni wcześniej !

W zimne dni lubię czas spędzać w kuchni gotując szybkie, pożywne i sycące posiłki, a od kiedy wreszcie kupiłam całą artylerię sosów do dań azjatyckich - chińszczyzna stałą się moją obsesją !
W weekendy natomiast kiedy ma więcej czasu do akcji wkracza piekarnik.Nie sposób także nie wspomnieć o grzanym winie z wszystkimi świątecznymi przyprawami : kardamon, cynamon, pomarańcze, wiecie o co chodzi ;)


Od kiedy zaopatrzyłam się w softboxy, nagrywanie dla Was stało się o wieje prostrze. Filmiki pojawiają się regularnie na moim kanale, a przy kręceniu każdego kolejnego mam osobistego asystenta, który dzielnie dotrzymuje mi kroku x.

                                                     Jak Wam minął ubiegły miesiąc?
                                                                      buziaki
                                                                       Ania

2 comments:

  1. Ciekawy ten miesiąc z perspektywy telefonu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Grudzień mam nadzieję,że będzie jeszcze ciekawszy !

      Delete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE