Świąteczny sweter włóż !

Co roku sklepy są nimi wypełnione i co roku nie wiadomo co wybrać.Ceny są przeróżne od 10 funtów aż do 50 a nawet wyżej. Różne kolory, różne motywy, różne wzory - ale idea jest jedna - ma być jak najbardziej świątecznie.
Jak długo mieszkam w Anglii tak nigdy szał świątecznego sweterka mnie nie interesował,nie rozumiałam całej akcji związanej z noszeniem takiego wdzianka, nie czułam klimatu.Rzecz, którą założę 3 czy 4 razy w roki i that's it - do kąta marsz.
Do zmiany punku widzenia zmusił mnie nadchodzący konkurs w pracy na najlepszy sweter świąteczny, a że wyłamać się nie mogę muszę pójść za większością i zaopatrzyć się w swój własny egzemplarz!
Kiedy zaczęłam rozglądać się za tym jedynym zauważyłam, że są one całkiem niezłą częścią garderoby, a od kiedy Duch Świąteczny wisi w powietrzu od dawna, to czemu nie miałabym spotęgować tej aury jeszcze bardziej !
Decyzja więc jest i chęci też są - jednak który wybrać, gdzie na każdym kroku zalewa nas morze świątecznych akcentów ?!




  
                     















Do kupna mojego własnego mam jeszcze tydzień, a, że czas jest cenny już dziś ruszam na łowy, Wam natomiast życzę udanej soboty muak x



                                                                    buziaki
                                                                      Ania

4 comments:




  1. Sweterki z Minionkami! No świetne :)


    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE