Do kupienia w tym roku !

Każda z nas ma kosmetyki( a powiedzcie, że nie :P), które są niemal świętym gralem w naszej pielęgnacji/makijażu, po które z przyjemnością sięga, są sprawdzone, dobrze działają i często kupuje je ponownie.Są to produkty na które zawsze możemy liczyć i w sytuacjach kryzysowych pomagają nam wyjść obronną ręką.Za to je kochamy i uwielbiamy, dlatego też ponownie sięgamy.
Jednak są też takie, o których marzymy, podziwiamy na półkach sklepowych, głęboko wzdychamy, czytamy o nich w gazetach / internecie i tak naprawdę nie wiemy dlaczego pomimo , możliwości, czasu i zasobów finansowych - jeszcze ich nie mamy…
Podążając tym torem myślenia stworzyłam własną profilaktyczną listę kosmetyków - ma ona działać jak lek.Rzeczy, które od dawna spędzają mi sen z powiek, są w jednym miejscu  ,gdzie  przed każdym wyjściem z misją zakupów takowe zestawienie przewertuję ponownie notując kolejną "do nabycia" pozycję (i tak tu i teraz obiecuję,  że przez okrągły rok będę tu zaglądała aby skrupulatnie "odhaczać" swoje zdobycze -  amen !).
Mam nadzieję, że ten post będzie pomocny nie tylko dla mnie ale i dla tych z Was, które  borykają się z podobnym problem i postanowią stworzyć swoje własne zestawienie aby następnym razem NIE ZAPOMNIEĆ :)

1. MAC Pro Longwear Concealer


Zbiera bardzo pozytywne opinie.Ma dobrze kryć niedoskonałości pod oczami (patrz moje megastyczne cienie ) nie zbierając się w załamaniach skóry i nie warząc się w ciągu dnia (cud kosmetyk?).


2.MAC Studio Fix Fluid

Tutaj była bitwa..,podkład czy fluid.Wygrał ten drugi - pełne krycie, lekka formuła, SPF 15,.Szalę przeważył fakt, iż  od lat  nie używałam  fluidu, moja cera zapomniała co to jest,  czas  więc najwyższy by nadrobić zaległości :)

3.Sypki puder LilyLolo 

Od kiedy w moje ręce wpadł pierwszy sypki puder z Kobo - totalnie się w nim zatraciłam.Kiedy mi się skończy na pewno pozostanę przy takiej postaci, a LilyLolo od dawna jest na celowniku.

4.Dior DiorShow Mascara

Ta tradycyjna, pierwsza , oryginalna w odcieniu czarnym. Prostolinijna jakość, która kryje potęgę .Pogrubienie plus wydłużenie - to czego każda z nas potrzebuje.


5.Jo Malone Black Orchid & Ginger Lily  - woda kolońska

Wzdycham do niej od grudnia.Woda oczarowała mnie swoja unikatową kompozycją i osobliwym rozwijaniem się podczas noszenia w ciągu dnia. Luksusowy i dystyngowany zapach -minus? Cena... :/ , ale kto wie …:)?


6.Dr.Organic Snail Gel Face Serum


Brzmi obrzydliwie :)?Zapewne - moja reakcja była podobna, jednak niech nie zmyli Was skład. Miałam krem z tym specyfikiem, a aktualnie stosuję maseczkę - bomba !Przede mną długa droga do jego kupna, ponieważ mam jeszcze dwa inne sera w łazience, ale hej do cierpliwych świat należy ;)!

7.Kiehls Ultra Facial Cream

Firma, którą znam od dawna jednak dopiero od zeszłego roku zaczęłam się nad nią pastwić w łazience :) Dobrze wszystkim znany krem pod oczy z awokado czy lekka emulsja do twarzy przewinęły się przez moje filmiki nie raz - czas na kolejną próbę! Na celowniku w/w krem !

8.Kiehl's bite masło do ciała z mlekiem sojowym i miodem

Niesamowity zapach, konsystencja i formuła.Testowałam go w sklepie i przepadłam totalnie.Zapach na dłoniach był ze mną przez cały dzień pomimo ich mycia!

9.Laura Mercier  Body souflle o zapachu Creme Brulee

Półka sklepowa pokroju Jo Malone - ekskluzywny produkt o niebotycznie wysokiej cenie - na chciejliście jest!Uwaga nie jest do jedzenia :) !Mój plan ?Prezent od siebie dla siebie na tegoroczne urodziny !

10.Kiehl's Midnight Recovery Eye 
Skoncentrowany specyfik pod oczy napakowany odżywczymi olejkami.Ma koić,nawilżać,niwelować nocną opuchliznę i pomagać w zwalczaniu pierwszych oznak starzenia ( no tak czas przecież leci !).

Macie podobny "problem" ?Są rzeczy które siedzą Wam w głowie i ciągle dają o sobie znać?Jakie są Wasze propozycje?
   Dajcie znać !
buziaki
Ania 




2 comments:

  1. Korektor Pro Longwear jest warty kupienia, świetnie kryje i długo się utrzymuje!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie mogę się doczekać aż padnie w moje ręce :) !

      Delete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE