Kilka słów o odżywce Biowax

Ów kosmetyk miałam okazję przetestować dzięki uprzejmości  firmy L'biotica , przy czym zaznaczam , że w zamian za otrzymanie produktu w żaden sposób nie obligowałam się do recenzji na blogu czy na kanale.Postanowiłam jednak wrzucić kilka słów na bloga, ponieważ uważam, że produkt jest naprawdę niezły , przyjemny w użyciu i dobrze współgra z moimi włosami.
Moja opinia jest własna, nie podporządkowana żadnym innym podmiotom -  tak dla ścisłości :)



Moja czupryna nie jest bujna jak u Beyonce, lecz przeciwnie - pomimo, że mam ich dużo to są bardzo cienkie i czasami można odnieść wrażenie, że w "owłosieniu" głowy jestem biedna jak mysz kościelna.Jednak jakie by nie były: grube, czy cienkie, kręcone, proste czy falowane, rude, czarne, brązowe, czy blond - zasada jest ta sama  - dbać o nie trzeba jak tylko najlepiej się da!Dlatego też z przyjemnością przygarnęłam odżywkę do rodzinki kosmetyków do pielęgnacji włosów.



Produkt  przychodzi do nas w plastikowej tubie o pojemności  200 ml. Formuła kosmetyku jest solidna , nie wylewa się przez palce  - w dotyku przypomina gęstą emulsję.W odżywce przede wszystkim urzekł mnie jej zapach - bardzo egzotyczny, subtelnie perfumowany - przyjemny dla naszych zmysłów.W składzie nie znajdziemy parabenów czy SLS-ów.Rewelacyjnie aplikuje się na włosy - delikatnie sunie po strukturze, nie sklejając ich przy tym ani nie obciążając.Bardzo łatwo wymywa się z włosów, pozostawiając je śliskimi i gładkimi.
W ciągu tygodnia nie mam czasu na błogie wylegiwanie się w wannie gdzie spokojnie mogę się zrelaksować i pozwolić odżywce czynić swoją powinność dlatego idea trzymania odżywki  na włosach tylko 60 sekund ( co producent deklaruje na tubce) bardzo mi się spodobała i ułatwiła codzienną rutynę.


Największym plusem kosmetyku, jest fakt , że nie działa tylko jako odżywka, ale jednocześnie jako produkt, który niesamowicie nadaje włosom objętości !Chcąc uzyskać efekt burzy włosów na głowie wystarczy wysuszyć włosy suszarką bez używania  innych kosmetyków czy szczotek o dużej średnicy et voila ! Optyczne zwiększenie włosów jest oszałamiające, co mogliście kilka razy zaobserwować w moich filmikach, gdzie oprócz odżywki, nie używałam żadnego innego specyfiku.Skład dodatkowo jest wzbogacony o składniki, które chronią nasze włosy przed wysoką temperaturą (bye bye sprayom ochronnym!).

Jedyną rzeczą do której się przyczepię to wydajność.Oczywiste jest , że w zależności od długości i gęstości włosów - doza odżywki  będzie inna, jednak porównując ilość jaką nanosiłam używając innych produktów a wspomnianego tu właśnie mogę spokojnie powiedzieć , że wydajność leży.Używam jej od miesiąca a tubka jest niemalże pusta.


Używałyście?Sprawdziła się u Was?

buziaki
Ania





4 comments:

  1. Odżywki z tej firmy żadnej jeszcze nie miałam, ale maski lubię:)

    ReplyDelete
  2. Kiedyś może się skuszę. Na razie dzielnie walczę z zapasami.

    ReplyDelete
  3. Miałam kiedyś maskę do włosów jasnych tej firmy:) pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. Mam tą odżywkę Biovax BB i bardzo lubię to jaki efekt daje na moich falowanych włosach. Piękne nawilżenie, wygładzenie oraz objętość. Moje włosy są półdługie, myję je 2-3 razy w tygodniu, a odżywkę mam 2 miesiące, więc nie jest tak źle z jej wydajnością.

    ReplyDelete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE