Kiedy wypada Twój dzień bez makijażu ?

mój przeważnie w niedzielę.Jest to dzień, który w większej mierze spędzam w domu relaksując się i ładując bateryjki na nadchodzący tydzień.Właśnie wtedy kiedy nie muszę się nigdzie śpieszyć nie mam żadnych niedokończonych spraw do załatwienia, wszystko robię w jakby zwolnionym tempie, powoli, bez stresu. To właśnie w weekend, a bardziej w niedzielę przez cały dzień ludzie mogą podziwiać mnie w wersji "ou naturel" - czyli no make-up on my face :)



W dzisiejszym świecie wyjście do ludzi z totalnie "gołą twarzą" staje się czymś trudnym.Wiele dziewczyn czy kobiet nie wyobraża sobie pokazania się światu w naturalnej wersji - makijaż minimalny - ale musi być.Zgadzam się ze stwierdzeniem, że makijaż dodaje pewności - bo i sama lepiej się czuję kiedy wiem, że jest na mojej twarzy, potrafi zatuszować sińce pod oczami  czy wyrównać koloryt skóry.Po to właśnie jest !
Myślę jednak, że i tak każda z nas powinna przeznaczyć jeden dzień w tygodniu na pozwolenie naszej skórze odetchnąć, być taką jaką jest, bez żadnych upiększaczy, bez względu na to z jakimi problemami się borykacie. 
Teraz powiecie "ale ten podkład przecież ma właściwości nawilżające", zgadza się - może tak być.Na rynku jest dostępnych wiele kosmetyków kolorowych, mających na celu także odżywianie naszej skóry, co uważam za słuszne i polecam do wykonywania codziennego makijażu , jednak nadal obstaję przy swoim i daję cerze czas na regenerację w swoim własnym zakresie - bez żadnych dodatków.



Jak widzicie moja buzia nie jest idealna, mam cienie pod oczami ( które na zdjęciach i tak dobrze się prezentują), ostatnio po wypryskach moja  skóra jest przebarwiona i ciemna plamka długo wyrównuje się z resztą twarzy. Po oczami zaczynają dawać o sobie znać pierwsze oznaki starzenia. Zmiany na naszej skórze są nieuniknione , nie ma cery idealnej, jedne z nas walczą z porami inne z wypryskami , martwi mnie fakt, że przez ogromne parcie na nierealnie perfekcyjny wygląd coraz mniej osób ma odwagę na wyjście do ludzi z tylko nałożonym kremem  nawilżającym.
Potrafimy przyzwyczaić się do " nas zrobionych "do tego stopnia, że zwykłe poranne spojrzenie w lustro powoduje odruch zwrotny, czy tak powinno być ?


Lubię kosmetyki kolorowe i lubię makijaż, lecz regularnie sprowadzam siebie na ziemię, dzięki właśnie takim dniom, przypominając sobie jak ważna jest akceptacja tego co matka natura nam dała.Było ciężko, choćby wyjść do sklepu " jak oni mnie tak mogą zobaczyć ?" - chowałam głowę w dół idąc do Tesco. Tutaj potrzebna jest  samodyscyplina - przecież  "oni" wyglądają tak samo jak my !Tak naprawdę 99 % z mijających nas ludzi nawet nas nie oceni - przejdą obok ot co !
Kobiety maja ten problem, że bardziej od opinii mężczyzn boją się..,właśnie opinii  kobiet ! Jednak  kiedy poszerzymy nasz krąg postrzegania zdamy sobie sprawę, że każdego dnia w zaciszu domowym, z dala od świata co wieczór zmywają makijaż i po kilku chwilach wyglądają jak my..!Więc skąd w nas ta obawa? ,
Jakie jest Wasze zdanie?Co sądzicie na temat noszenia makijażu przez siedem dni w tygodniu?

                                                     buziaki
                                                       Ania

6 comments:

  1. chciałabym tak wyglądac bez makijażu- super

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, mam mankamenty jak wszyscy,ale staram się na nich nie skupiać całej swojej uwagi x

      Delete
  2. U mnie był ostatnio tydzień bez makijażu, bo byłam chora:P A tak to różnie. Jak nie wychodzę z domu w weekend to potrafię cały weekend być bez makijażu. Ostatnio nawet na ulicę wychodzę bez makijażu i mam w nosie czy straszę czy nie;P

    ReplyDelete
  3. Moim zdaniem masz piękną buzię ! Ja również niestety mogę pozwolić sobie tylko na 1 dzień bez makijażu na twarzy. nie ukrywam że dodaje mi pewności siebie, takie uzależnienie od make upu :( Staram się zawsze po przyjsciu do domu zmywac makijaż i dawać skórze "oddychać" :)
    pozdrawiam!:*

    ReplyDelete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE