Pierwszy odhaczony - Kiehl's Ultra Facial Cream


Tak jak sobie obiecałam kilka tygodni temu na łamach bloga - powoli realizuję moją "do kupienia listę" KLIK rozpoczynając łowy od kupna lekkiego, nawilżającego kremu z firmy Kiehl's.



Swoją przygodę z tą marką rozpoczęłam w pierwszej połowie ubiegłego roku od kupna głęboko nawilżającego kremu pod oczy z awokado.Idea, treść i samo działanie tak mi się spodobało, że postanowiłam sięgnąć po inne produkty dostępne w całej gamie i tym sposobem jednym z kolejnych na mojej półce łazienkowej stał się ten oto krem do twarzy.
Produkt przychodzi do nas w plastikowym słoiczku o pojemności 50 ml. W środku znajdziemy bezzapachową lekką formułę, balansującą pomiędzy emulsja a delikatnie żelowatym kremem.
Biorąc pod uwagę jego treść, sądziłam, że będę zmuszona nanosić dosyć dużą ilość na twarz aby skóra była w pełni usatysfakcjonowana i  tu spotkało mnie miłe rozczarowanie :)
Po wydobyciu z opakowania i pierwszej styczności ze skórą odnoszę wrażenie jakbym rozprowadzała bardziej wodnistą konsystencje a nie krem.Rozbicie formuły sprawia, że naprawdę niewielka ilość wystarczy aby pokryć całą twarz i szyję.
Krem bezbłędnie i błyskawicznie się wchłania stanowi dobrą bazę pod podkład.Podczas dni kiedy nie mam makijażu dotykając cery czuję coś w rodzaju dodatkowej warstwy ochronnej,która skutecznie blokuje złe działanie czynników zewnętrznych.Czy przeszkadza mi ? Nie.Uczucie przypomina coś na wzór dobrze nabalsamowanej skóry  - przez cały dzień jesteśmy świadomi dodatkowej warstwy ochronno - zmiękczającej na naszym ciele.



Firma Kiehl's po raz kolejny udowodniła, że kosmetyki są bardzo dobrej jakości w przystępnej cenie, jestem przekona , że dalej będę dzielnie kupowała i testowała ich gamę, jak do tej pory żaden z produktów tej marki mnie nie rozczarował i godnie służył mojej skórze.Czy wspomniałam, że na wyżej napomkniętej liście znajduje się także serum i masło do ciała..:)?
Jeśli są jakiś produkty Kiehl's , które szczególnie polubiło wasze ciało dajcie znać -  zbadam temat !


buziaki

Ania

1 comment:

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE