Dr.Organic Royal Gelly Night Cream

O miłości jaką pałam do tej  marki nie muszę chyba mówić :). Od lat jestem ogromną fanką ich  linii  oliwkowej i z różą Otto a teraz postanowiłam wypróbować kolejną dostępną na rynku - serie z Royal Gelly. 
Zanim jednak przejdę do samego kosmetyku kilka słów na temat głównego składnika,co to właściwie jest ta cała Royall Gelly ? Niektórym jest dobrze znana jako mleczko pszczele - substancję wydzielaną przez ślinianki pszczele.Specyfik  jest bogaty w białka, tłuszcze, węglowodany i jednocześnie ma sile działanie bakteriobójcze . Nie dziwny jest więc fakt, że  ów  mleczko jest częstym dodatkiem do kosmetyków pielęgnacyjnych.
W gamie z tej serii znajdziemy kremy na dzień i na noc, szampony i odżywki ,balsamy do ciała jak i ust a nawet preparaty do zwalczania żylaków.


Krem przychodzi do nas w szklanym słoiczku o standardowej pojemności 50 ml w cenie 8.46 funta.Konsystencja jest zbita idąca w stronę masła jak kremu.Zapach jest delikatny gdzieś przywodzący mi na myśl plastry miodu wyciągane z jednego z uli , które posiadał mój dziadek  - trochę dzieciństwem powiało :)
Krem m.in ma za zadanie:
  • Wspomóc w napięciu skóry
  • Nawilżyć ją, nawilżyć i wygładzić
  • Zredukować widoczność zmarszczek ( nawet tych głębokich)
  • Walczyć z wolnymi rodnikami
  • Wspomagać syntezę kolagenu


Część może brzmi kosmicznie - nawet i dla mnie - jednak to czego szukam polega na po prostu.., działaniu i zauważeniu różnicy.
Istotnie krem rewelacyjnie się wchłania, nie uczula i nie podrażnia,nie zawiera SLS-ów, parabenów  czy dodatkowej chemii. Przy tym krem jest bardzo wydajny - do czego już marka zdążyła mnie przyzwyczaić.


Miałyście?Używałyście?
buziaki
Ania

1 comment:

  1. Brzmi ciekawie, ale mam już krem i staram się nie zmieniać jeśli mi pasuje. :)
    Zajrzyj do mnie jeśli chcesz. :)
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/

    ReplyDelete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE