Nowy kąsek - L'oreal Color Riche

Zwykle zanim sięgnę po kolejną, jedna w mojej kolekcji musi dokonać przysłowiowego żywota.
Mania zbierania i chomikowania dawno mi minęła, a muszę powiedzieć, że głeboko była zakorzeniona - skutek uboczny oglądania filmików urodowych na YouTube, też przez to przechodziliście:)?
Dzisiaj staram się bardziej kupować z głową - mieć nadal troszkę więcej,  ale w bardziej praktycznej formie, czyli tyle, ile jestem w stanie zużyć i wykorzystać do zarówno do dziennego jak i wieczorowego makijażu.
W myśl mojego, na początku zamieszczonego postulatu, nie kupiłam dopóki nie musiałam - mój ostatni "nudziak" przeżył co swoje - perfidnie wygrzebany końcówką paznokcia co do cna, aby nic się nie zmarnowało, tydzień temu wylądował w torebce ze zdenkowanymi -  RIP ;).
Oto jego następca

Pomadka L'oreal z serii Color Riche jest zamknięta w złotym, szykownym opakowaniu.Odrobina luksusu w normalnej cenie idealnie pasuje do mojej podręcznej kosmetyczki - ponadto jasny kolor szybciej pomaga w jej odnalezieniu. Odcień 632 jest troszkę ciemniejszym nudziakiem z lekkim połyskiem, który zaraz po aplikacji na usta zamienia się w mokrą taflę, dając lekko zwilżony efekt. Szminka delikatnie się rozporwadza i nawilża wargi, nie podkreśla skórek, nie wysusza i nie ściąga skóry.Czy wspomniałam jak nieziemsko pachnie ?
Kolor jest na tyle stonowany i dobrze zblansowany, że rewelacyjnie nadaje  się do noszenia przy codziennym makijażu jak i do wieczornego smokey .
Jakie są Wasze ulubione kolory?Co poleciłybyście z polskich firm?W związku z nadchodzącym urlopem z chęcią zaopatrzyłabym się w coś rodzimego !
buziaki
Ania


7 comments:

  1. Replies
    1. Na ustach wygląda rewelacyjnie - niby go nie widać,a jednak jest i je fajnie podkreśla x

      Delete
  2. popularny jest ten odzień. Ładny podoba m isię : ]

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeśli chodzi o nudziaki, ja zawsze jestem na TAK !

      Delete
  3. bardzo ładny kolor :) choć mnie takie kompletnie nie pasują i mam tą pomadkę, ale w takim odcieniu wina :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nadal jestem w trakcie oswajania się z ciemnymi kolorami, cały czas kiedy tylko mogę staram się nosić Rimmel Kate Moss 107, na co dzień jednak wybieram bezpieczną opcję :) x

      Delete
  4. Świetnie się prezentuje :) Kolor jak najbardziej w moim guście :)

    ReplyDelete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE