Wiosna idzie !

…pewnie nie tylko ja wyczekuję jej pierwszych kroków.., dosyć już mamy zimy, ciemnych, i pochmurnych dni…chcemy lekkiego wiatru.., promieni słonecznych, przyjemnego ciepła…, a przede wszystkim zrzucenia zimowych ciuchów na poczet tych lżejszych, kolorowych!
I oto nadchodzi.., są jej pierwsze oznaki, przyroda nie kłamie, wiosna jest tuż tuż ! Oto kilka ujęć , które uchwyciłam dziś w drodze z pracy, prawda, że zwiastują wiosnę :) ?







Czy u Was też już jest kolorowo ?
buziaki
Ania

6 comments:

  1. byłam już dzisiaj na spacerku ze swoim chrześniakiem, piękna pogoda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oby z nami została jak najdłużej!

      Delete
  2. U siebie zauważyłam podobne przejawy wiosny :) Super ze w końcu ją widać :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Banan na twarzy sam się jawi na taki widok :))))

      Delete
  3. Piękne zdjęcia! Wiosną wszystko wygląda przepięknie i własnie za to lubię tą porę roku ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, robione totalnie spontanicznie, nie mogłam się powstrzymać !

      Delete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE