Zmiany na blogu !

Jeśli czytacie tą notkę, pewnie zdążyliście już zauważyć, że szata graficzna mojego bloga uległa zmianie :) 
A tak! Po długim okresie namysłów i burzy mózgów zdecydowałam się na odświeżenie wizerunku mojego miejsca w sieci aby i mnie i wam lepiej ,  przyjemniej nawigowało się stronkę :)
No tak.., nawigowało.., jak na razie jestem nowicjuszką na etapie budowy, dopinania wszystkiego na ostatni guzik, cały czas uczę się obsługi nowych funkcji,  nowych możliwości .Przede mną jeszcze wiele do zrobienia, wstawiania, udoskonalania, aby blog w pełni funkcjonował tak jak tego chcę.
Chcę, aby mezalians tematyczny mający miejsce do tej pory bez żadnego sensownego porządku,  kolokwialnie mówiąc, dokonał żywota.Mój blog jest zrzeszeniem różnych płaszczyzn życiowych, nie chcę się ograniczać tylko do jednej tematyki, dlatego powstaną zakładki, gdzie wszystko będzie uporządkowane według kategorii, będzie uroda, zdrowie, kulinaria i jeszcze kilka innych  ;)
Mam nadzieję, że z całością uwinę się stosunkowo szybko aby i wam i mnie nerwy nie zszargały życia :D !



Buziaki 
Ania

1 comment:

  1. jak na razie wygląda fajnie :) ja też co rusz kombinuję przy swoim szablonie :)

    ReplyDelete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE