Pandora Daisy Ring - zupełnie przypadkowy zakup ;)

Obłęd w związku z wymienioną w tytule marką długo panoszył się w mojej głowie. Bez przerwy odwiedzałam ich sklep oraz stronę internetową aby tylko popatrzeć na coraz to piękniejsze błyskotki oraz nowe kolekcje.Dzięki takiej obsesji do mojej kolekcji biżuterii trafiło kilka zawieszek oraz bransoletka ;)
Ostatnio szwędając się po centrum handlowym w poszukiwaniu " ostatnich dopięć" na wyjazd na urlop - wstąpiłam, zupełnie przypadkowo, do owego sklepu…I wyszłam…Nie sama ;) 


Idealny motyw na lato!Lekki, delikatny i subtelny a jednocześnie rzucający się w oczy - wykonany ze srebra akcent na naszym palcu z śnieżnobiałym, emaliowanym wypełnieniem stanowi niesamowity dodatek na dłoni.Z całą pewnością przykuwa uwagę.Projekt błyskotki był prezyjnie przemyślany, ponieważ idealnie konfiguruje się ze swoją siostrą ( bratem..?) zaprojektowaną na wzór trzech małych kwiatków wygiętych w półksiężyc tak aby we wgłębienie idealnie wpasować właśnie ten -  pojedynczy.
Wierzcie mi, całość wygląda zjawiskowo i  nie ma się co dziwić że większe rodzeństwo będzie moim kolejnym zakupem :)


Zestawienie obu świecidełek widziałam już nie raz, ba nawet sama próbowałam na własnej dłoni, efekt istotni  przyciąga oko !Niestety tym razem jeszcze go Wam nie przedstawię, ale bądźcie pewni - gdy tylko wyląduje w moich łapkach - dam Wam znać!!!
buziaki
Ania

3 comments:

  1. piękny pierścionek:) osobiście bardzo lubię Pandorę- dostałam kilka miesięcy temu swoją pierwszą bransoletkę i przepadłam:):) pozdrawiam

    ReplyDelete

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE