Kot 3D na moim palcu

Kolejna błyskotka w mojej kolekcji : 

Na ten dosyć oryginalny projekt trafiłam zupełnie przypadkiem przeglądając zdjęcia innych na  Instagramie KLIK. Od pierwszego wejrzenia ten właśnie design skradł moje serce jako że nie jest dla nikogo nowością, że kociara ze mnie wielka :).
Zauroczona kształtem i bardzo dobrym odzwierciedleniem sylwetki futrzaka niezwłocznie przełączyłam się na stronę internetową gdzie takie cacuszka można kupić.
Marka Felicity  KLIK w swoim asortymencie oferuje nie tylko pierścionki, ale także kolczyki, naszyjniki i zegarki w bardzo przystępnych cenach. Aktualnie wiele rzeczy jest na wyprzedaży, a dodatkowa informacja znaleziona na stronie, mówiąca o tym, że część z dochodów jest przekazywana na wspieranie szpitala pediatrycznego ST. Jude w Memphis w USA ( to nie jest żadna reklama ani agitacji tak dla ścisłości ) tylko utwierdziłam mnie w przekonaniu, że pierścionek musi być mój i już ;)


Mała rzecz w niewielkiej cenie a jak cieszy oko i przykuwa uwagę innych.W gamie można znaleźć nie tylko koty, ale także psy, delfiny, żyrafy i inne zwierzaki.Taka ozdoba z pewnością będzie oryginalnym dodatkiem do codziennego stroju i jednocześnie interesującym, niespotykanym akcentem na naszej dłoni!U mnie w pracy kot zrobił niemałe zamieszanie.Nietypowa przestrzenna forma kota owijającego się wokół mojego palca wzbudzała niemałe zainteresowanie wokół :)
Jak Wam się podoba?
Buziaki
Ania

0 komentarze:

Post a Comment

NIE ZOSTAWIAJCIE KOMENTARZY SŁUŻĄCYCH AUTOPROMOCJI BĄDŹ STRON PERSONALNYCH. WSZYSTKIE WIADOMOŚCI ZAWIERAJĄCE TAKIE TREŚCI - BĘDĄ USUWANE